Pajūrio naujienos
Help
2024 Gegužė
Pi 6132027
An 7142128
Tr18152229
Ke29162330
Pe310172431
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar į „čekiukų“ skandalą patekę politikai turėtų trauktis iš politikos bent 5-eriems metams?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Likti vieniems prieš gimdymo stebuklą (60 komentarai)

LT LithuaniaV.
2013-02-04 15:00:19
labai "sujaudinot" p.Rima,ir patvirtinote mano nuogastavimus,jau taip nuoširdžiai aprašėte kaip laidojami "nameliai",isivaizduoju,kaip "žydi" jusų sodas.šiaip gal ir ne mano reikalas tačiau,kadangi menkai vertinu atgrasius žmones kurie nesilaiko bendrai priimtino gyvenimo,siekia išsišokti kitų sąskaita, dristu jusų paklausti ar jums žinoma,kad medicininės atliekos - ypatingos, nes netinkamai tvarkomos jos gali tapti labai pavojingos aplinkai ir žmonių sveikatai, per kurias gali greitai išplisti pavojingos infekcijos ir visi šie procesai griežtai reglamentuojami.
LT Lithuania
2013-02-04 15:37:02
Žmonės, mes juk gyvename demokratinėje visuomenėje. Aš už tai, kad šeima turėtų teisę pasirinkti, kur jie norėtų gimdyti - ligoninėje ar namie. Jei šeima nusprendžia, jog jų kūdikis pasaulį turėtų išvysti namie, be abejo, jie turėtų tam pasiruošti tiek morališkai, tiek fiziškai ir t.t. Taip pat moteris nėštumo metu turėtų būti stebima gydytojų ir gauti leidimą gimdyti namie. Juk jau įrodyta, jog gimdymas namie yra vienodai saugus kaip ir gimdymas ligoninėje. Žmonėms, norintiems gimdyti namie reikalingi atitinkami akušeriai/pribuvėjos, kurie turėtų medicininį išsilavinimą ir turėtų teisę padėti priimti gimdymą namie. Kalbant apie finansinius dalykus, yra žinoma, kad gimdymas namie valstybei kainuotų netgi mažiau nei gimdymas ligoninėje. Suteikime laisvę gimdyti nebūtinai stacionare, juk kiekvienas esame skirtingas ir pasaulį matome kitaip. Būkime tolerantiški. Ačiū.
LT Lithuanianuomonė
2013-02-04 17:48:20
dėkoju Rimai už drąsą pasisakyti ir paviešinti savo patirtį šia tema. Sėkmės Jums ir pritariu, kad gyvenimas nestovi vietoje, tikrai ateis tokia diena , kai šeimos turės pasirinkimo galimybę, o Jus būsite prie to prisidėjusi, todėl dar kartą dėkoju.
LT LithuaniaRima Brundzienė
2013-02-04 17:53:31
Tikrai miela išgirsti žmonių, kviečiančių į toleranciją:) Na, o p. V. turiu atsakyti: puiku, kad taip giliai "kabinate". Už tai Jus vertėtų paskirti mažų mažiausiai aplinkos apsaugos ministro patarėju!:) O jeigu rimtai, tai abejoju, kad placenta kaip biologinė atlieka yra tokia pat pavojinga kaip kitos infekuotos medicininės atliekos, nors techniškai ji irgi prie tokių priskiriama. Ir dar abejoju, ar tos kelios per visą Lietuvą žemėje palaidotos placentos padaro tokią didelę žalą gamtai ir žmonių sveikatai. Jei tik tokios būtų aplinkosauginės problemos, tai mes gyventume rojuje:) Bet vis dėlto įsiklausant į Jūsų pastabą, įteisinus medikų pagalbos teikimą gimdančioms namuose, placentos sutvarkymo klausimą irgi puikiausiai būtų galima reglamentuoti. Na, o dėl Jūsų pasisakymo "apie atgrasius žmones, kurie nesilaiko bendrai priimtino gyvenimo,siekia išsišokti kitų sąskaita", tai čia, kaip prieš tai buvusio komentaro autorius teigia, Jums ryškiai stinga tolerancijos ir mąstote, deja, sovietiniais standartais. Gaila:(
LT LithuaniaV.
2013-02-04 19:18:17
p.Rima Lietuvos teisės aktuose asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas, gimdant namuose, nėra numatytas, o asmens sveikatos priežiūros įstaiga ar specialistas neturi pareigos ar teisės pagal nėščiosios pageidavimą teikti su gimdymu susijusias asmens sveikatos priežiūros paslaugas ne asmens sveikatos priežiūros įstaigoje,dar ivertinant kitus teisinius aspektus manau butų galima kalbėti apie baudžiamąją atsakomybe kaip ir už nelegalų abortą.kada teisės aktai tai numatys tada prašom. apie tolerancija ir sovietinius standartus,tai jums tik tiek pasakysiu,kad tais laikais moterys kaip Vilniuje, Klaipėdoje , nemėtė "namelių" i konteinerius su gyvais dvynukais,neužkasinėjo placentų.demokratijos nebuvo bet buvo atsakomybė.
LT LithuaniaRima Brundzienė
2013-02-04 20:04:15
Taigi, p. V., apie tai ir eina kalba - moterims gimdyti namuose LT teisės aktai nedraudžia. Draudžiama tik medikams teikti pagalbą. Dėl tokios pagalbos teikimo šiuo metu keturios moterys yra patrauktos baudžiamojon atsakomybėn. Visomis šiuo metu žiniasklaidoje vykstančiomis diskusijomis dėl gimdymų namuose kaip tik ir siekiama, kad būtų peržiūrėti teisės aktai, o tiksliau, sveikatos apsaugos ministro įsakymas. Visada buvo ir bus moterų, kurios dėl įvairių priežasčių rinksis gimdyti namuose. Kaip sakiau, tai nėra nelegalu. O kadangi yra gydytojų ir akušerių, norinčių ir pasirengusių padėti gimdančioms namuose, šitas klausimas reikalauja neatidėliotino sprendimo. Manau, verta įsiklausyti į atvirą vienos gydytojos laišką visuomenei. Jį galima perskaityti čia http://bendraukime.lrytas.lt/isklausykite/gimdyvems-namuose-padejusi-gydytoja-esame-paverstos-monstremis.htm
LT LithuaniaV.
2013-02-04 21:02:54
p.Rima nekalbėkit nesamonių,ir labai teisingai,kad keturios moterys yra patrauktos baudž.atsakomybėn,įstatymai turi buti vykdomi,jeigu bus peržiurėti teisės aktai,kas jau tikrai nereikalauja neatidėliotino sprendimo ir ko artimiausiais metais ivertinus visas finansines ir technines galimybes tikrai nebus,labai abejoju,kad medikai taip jau lengvai prisiims asmenine atsakomybę už nelegalią veiklą,pasikartosiu,esu kategoriškai PRIEŠ gimdymus namuose,tol kol istatymai to neleidžia,kol nėra galimybių užtikrinti atitinkamos kokybės ir kt.reikia bausti medikes monstres už nelegalius gimdymus,už placentų užkasimus kaip tamsta.šlykštu net apie tai kalbėti.
LT LithuaniaV.
2013-02-04 21:16:44
atsiprašau,kad ne į temą. too > Vaiduoklis, tamstos citata "kažko priduses paskutiniu metu".
LT LithuaniaRima Brundzienė
2013-02-04 21:33:43
Ačiū Jums, p. V., už išreikštą nuomonę ir labai džiausiuosi, kad, lyginant su pirmaisiais Jūsų komentarais, pradėjote kalbėti kur kas argumentuočiau, nebedrabstydamasis(-asi) atgrasių emocijų purslais:) O dėl viso kito - pagyvensim - pamatysim.
LT LithuaniaV.
2013-02-04 21:56:24
p.Rima, jus man i akis esat pabrėžusi,kad esate " unikali",keturių vaikų mama,atleiskite tačiau gyvai tai man pasirodėte kaip ......................., piarinkitės gimdymais, vaikais ir toliau.gero vakaro.
LT LithuaniaRima Brundzienė
2013-02-04 22:10:27
O! Taip išeina, kad mes pažįstami?! Tai gal savo komentarais bandėte suvesti kažkokias asmenines sąskaitas (o aš maniau - štai vienas neabejingas reikalui žmogus:))?! Pasielgtumėte tikrai kilniadvasiškai, jei nusiimtumėte savo kaukę ir nebūtumėte toks paslaptingas(-a). Tikrai nepamenu, kad kada nors su kuo nors būčiau kalbėjusi apie savo "unikalumą" kaip keturių vaikų mama. Matau, kad Jūs kiek susinervinote...
LT LithuaniaS
2013-02-05 09:48:48
Puikus straipsnis, atnešęs gražius prisiminimus apie prieš gerą dešimtmetį vykusį mano gimdymą, kai pagimdžiau dukrelę. Viskas baigėsi laimingai Kretingos ligoninėje gerb. gydytojos Opulskienės dėka. Jeigu ne ji, nenoriu apie pasekmes net galvoti. Kai atvykau į ligoninę, gydytoja apžiūrėjo, gimdymas buvo beveik prasidėjęs, bet vaikelis buvo įsitaisęs ne taip. Viskas buvo suorganizuota per kelias minutes- atliktas cezario pjūvis, dukrelė gimė sveika. Kiekvieną dieną žvelgdama į dukrytę, mintyse dėkoju gydytojai Opulskienei už atsidavimą, nuoširdumą ir likimui, kad tą minutę tuo momentu pasitiko mane būtent ji- gydytoja Opulskienė. Sveikatos ir stiprybės Jums gerb. gydytoja.
LT LithuaniaDANGĖ
2013-02-05 12:21:29
PAGARBA SKYRIAUS VEDĖJAI DALIAI OPULSKIENEI.ŠITA GYDYTOJA NUSIPELNIUSI GERIAUSIO RAJONO APDOVANOJIMO.NIEKAS TAIP GERAI NEATLIEKA CP KAIP ŠI GYDYTOJA.MANO SŪNUI JAU 19 M.ŠITAIP SĖKMINGAI ATLIKTA OPERACIJA, POOPERACINIU LAIKOTARPIU MALONI, GERA ,PRIEŽIURA TIK JOS VADOVAUJAMOJE ĮSTAIGOJE.KO NEGALĖJAU PASAKYTI KLAIPĖDOS MEDIKAMS PO PIRMO CP .PO KURIO SEKĖ MANO KRAUJO UŽKRĖTIMU.AČIŪ JUMS GYDYTOJA JŪSŲ VARDAS MŪSŲ ŠEIMOJE VISADA BUS ŠVENTAS.TELYDI JUS DIEVO PALAIMA PASITINKANČIUS Į ŠĮ PASAULĮ ATEINANČIUS MAŽYLIUS.NIEKADA NEPRITARČIAU GIMDYMUI NAMUOSE.JAUNOS MAMYTĖS PAGALVOKITE APIE GALIMAS KOMPLIKACIJAS.
LT LithuaniaVitalija
2013-02-06 10:48:30
Neesu nei už gimdymą namuose, nei prieš. Man tikrai nesvarbi gimdymo aplinka, neturiu ligoninių ar medikų baimės, neesu nusiteikusi prieš medicinines intervencijas, jei jos tikrai reikalingos. Tačiau jau po pirmojo savo gimdymo rimtai svarsčiau antrąjį gimdyti namuose dėl vienos vienintelės priežasties: nepaisant visų garsių deklaracijų mūsų GN tvarka dar labai griežta, viskas vyksta taip, kaip patogu/reikalinga medikams. Į gimdyvės pojūčius, nuojautą visiškai neįsiklausoma, jei tai nesutampa su medikų "reglamentu". Po tokios patirties gimdžiusių namie pasakojimai suskamba be galo viliojančiai. Ne palatas, gimdyklas Lietuvos gimdymo namuose remontuoti reikia, o pasenusias nuostatas. Tada gal ir besiveržiančių gimdyti namie nebeliks...
GB United KingdomTerese
2013-02-07 13:09:59
Nestebina, bet daugiau sokiruoja pasnekovu piktumas, tustybe ir ispuikimas siose nuomonese.
Pati esu mama ir vaikuciai pasauli isvydo cp pagalba. Ar galima diskutuoti del teises 'kur gimdyti'? Mano nuomone, tai labai subtilu, nes vaikucio atejime pirmiausiai musu pareiga saugus vaikucio atejimas. Tai yra kiekvieno vaikucio pirmutine teise: gimti saugiai, ir musu pareiga ta zmoguti ginti, o ne tenknti savo uzsispyrima ir nora irodyti, ka as galiu. Juk tas mazylis dar negali nei paprasyti, nei apsiginti, o pagrindinis kiekvienos gyvybes pirminis klausimas, ne 'kur', bet 'kaip' isgyventi. Taip, as pati lankiausi ligoninese (keliose) ir apziurinejau gimdyklas pries vaikucio atejima, ir, reikia pripazinti, labai nugasdino ta aplinka. Bet, kai pradejau gimdyti, man net nekilo klausimas, kad kur patogiau ar mieliau norejosi gimdyti. Vienintelio ko norejau, tai, kad vaikutis gimtu sveikas ir as del to vaikucio islikciau gyva. Ir nors jauciausi ganetinai atsipalaidavusi, be cp ir tokiu nuostabiu mediku, kaip cia buvo mineti, nebuciau islikusi gyva ir mano vaikutis nebutu isgyvenes. Tie pikti ir net arsus palyginimai su akmens amziumi ar poniuciu mada yra labai jau primityvus. O dar kokios diskusijos apie pogimdyminius procesus.? Kam jie turetu rupeti, apart begimdanciai moteriai? Cia net neturetu buti klausimas del vietos, cia pirmiausiai yra kas mums mamoms yra svarbiausiai: ar musu principai kur gimdyti ar musu vaiku ir paciu mamu gyvybes? Kas galetu istirti, kurie vaikai laimingesi gime namie ar ligonineje? Tai nemanau, kad butu lengva atsakyti, bet mamai, kad namuose maloniau - tikrai sutiku. Telieka klausimas kam tada geriausiai gimdymas namie? Galetumete paprastai atsakyti: jeigu mamai gerai - tai ir vaikeliui gerai. Ar tikrai? Mano nuomone gimdymo vietos klausimu yra tik tiek, kiek pati mama (ir, aisku tetis) atsako sau i klausima: ar tai del saves ir savo principo daro, ar del to vaikucio rizikuoja ir to vaikucio ir savo gyvybe? Atsakymas, kad ir namie tiek ir ligonineje visko pasitaiko - yra labai jau bendras, bet ar as, kaip mama, asmeniskai su tuo sutinku, butent, mano situacijoje? NA, o kad Lietuvoje turetu keistis ne tik gimdymo namu arba paciu gimdyklu aplnka, o dar svarbiau paciu mediku poziuris i gimdyve - tai yra nenugincijamas klausimas.
LT Lithuaniapelėda
2013-02-07 17:41:35
Baikim svaigti, šiandien moterytės negali to stebuklo susilaukti be kvalifikuotos pagalbos, nes nešiodamos vaikelį nieko nedirba fiziškai, maitinasi nesveikai, daugelis vaiką užaugina ant vitaminų, rūko ir geria nešiodamos. Taigi pamirškit ,kad rugių pėdą surišusi, sveika moteris, paėjėjusi į tą pačią žydinčią pievą pagimdo vaikelį ir laiminga traukia namo pailsėjusi. Liaudis pamiršo, kad besilaukianti moteris nėra nei ligonis nei invalidė, labai tai sureikšmina, o tai ne į gerą. Pažiūrėkit į tokias moteris gatvėje, uždėk plunksna ant galvos ir ši nenukris, iš kur tokios moterytės tokiam atsakingam reikalui tos stiprybės turi gauti ?
LT LithuaniaRenata
2013-02-13 12:55:40
Rimute , jus neskaitykit tu piktu komentaru ;) tikrai esat labai sauni Mamyte ir zmogus jus labai mielas ir siltas ;) Tik stiprybes ir sveikatos jums.
LT Lithuaniapelėda
2013-02-25 09:38:07
Vajetau, kaip mane grąžiai pavadino mano vaikas, net širdis vos neištirpo, šitaip mane vadino tik kai buvau mažas leliukas su tiūte, o paskui jau šaukė ,, kur tas velinio vaikas pasidėjo ? ,,
PL PolandcKwZPqdjrok
2013-03-12 14:34:34
kaip visdelto gerai, kad apie grmsee baznyciai is vidaus pasake popiezius. net jei taip butu pasakes kas nors kitas, na, tarkim Tomas. tai butu uzmetytas akmneim. (Baznycios tarnu rankomis).popieziaus gi neurmetysi. o siaip tai reikia didelio budejimo ir maldos, kad kunigai ar vyskupai nepaverstu Baznycios ar atskiru parapiju ar kitu baznytiniu organizaciju, veiklu (tarkim, sarvojimo sales, del ko net viliniuj zmogzudyste neseniai buvo ) savo UAB'ais ar PI (personalinem imonem). sekuliarus zmones daznai vadina Baznycia dideliu UAB. kas baisiausia, tiesos tame pasakyme yra, nors anksciau galvojau kad tai pliauskalai ir tiek. ir ypac, kad Baznycioj nera demokratijos sudaromos salygos autoritarizmui
LT LithuaniaVilma
2014-02-05 15:54:35
pati gimdziau 3 kartus ligonineje,taciau 3 karta nebenorejau i ligonine,nes per antraji gimdyma labai mane nuvargino ligonineje akusere.Per saremius neleido man gultis ant pilvo,nors man taip tik sumazedavo skausmas,pries tai duse pajutau,kad saremio skausmas sumazeja apsiliejus strenas silti vandeniu,seseles liepe eit lauk is duso,tipo dar ten pagimdysi,koks skirtumas juk cia ligonine,juk salia gimdykla....Zodziu pas mus su gimdyve elgiamasi nelabai tolerantiskai....Vyras noretu 4 vaiko,bet man pirmiausia praeina noras del gimdymo istaigos nemalonios aplinkos,man baisu del ju pasenusiu nurodinejimu,isakinejimu.Jei vyras butu pasirizes priimti kudyki,buciau pasirinkusi gimdyma namuose.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas