Pajūrio naujienos
Help
2024 Gegužė
Pi 6132027
An 7142128
Tr18152229
Ke29162330
Pe310172431
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar pritariate, kad centrinis Kretingos miesto stadionas būtų pavadintas Šaulių stadionu?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Kaimynus supykdė smarvė (71 komentarai)

LT Lithuania......
2011-09-12 15:55:05
o kas galejo buti tarybiniais laikais ? tik draugiskas teismas ir papeikimas ,neuzmirskit kad ta moteris jau labai seniai to darbo ir nebedirba ,pasikeite laikmetis ,kai tik zmones galejo pareiksti savo norus ,si mokytoja sulyg diena darbo neteko ,atsimenu kaip tevus siaubas apimdavo kai suzinodavo i kokia klase ju pirmokas izengs ,priestarauti tada nieks negalelejo ,per pazystamus kiti vaika taip tycia susargindavo ,paguldydavo i ligonine kad kitais metais vaikas patektu vel i pirma klase pas kita mokytoja ,bet juk visi sito padaryti negalejo ,dabar tai atrodo neitikima ,kas negyveno prie tarybiniu laiku tas sito isivaizduoti negali ,siandien mes laisvi savo sprendimuose ,bet ne visi suprantam kas ta laisve ,laisvas pasirinkimas
LT Lithuania......
2011-09-12 16:06:47
kazkas klause kuom muse ?ogi paemus galva i klases lenta duodavo taip ,uz nemokejima ,kad galvos kaulai sutrupedavo ,buvo vaiku kuriems buvo paplesytos ausys ,nutraukti ausu raisciai ,draskydavo pasistacius vaika kaip ismane ,ir ne tik svetimus mokykloje ,bet ir savus namuose ,kaimynai neapsikente klykimo atbegdavo i namus gelbeti vaiku ,atsimenu kaip uze viena syki miestelis ,kai neapsikente zmones vaiku saukimo surado mineta ponia malkineje vaikus bemusancia su pagaliu ,gal jums to mazai ?dag metu praejo ,tikiuosi kad sunus savo mamai atleido ,tikiuosi
LT Lithuania......
2011-09-12 16:11:21
ir tai ne kaimynai ir ne pamazgos ,mokiausi pas kita mokytoja kitoje klaseje uz sienos ,kai prasidedavo tos baisios orgijos gretimais, musu mokytoja kartais ijungdavo radijo taska ant sienos ,kad negirdetume
LT LithuaniaGyventoja
2011-09-12 16:41:31
Ko beprisimenat senus laikus (25 ir daugiau metų senumo). Tai jau buvo, o dabar yra kaip yra... Ne apie tai straipsnis, ne apie tai reiktu kalbėti. Čia apdergta sena moteris, kuri tik iš dalies kalta dėl betvarkės rūsyje.
LT Lithuania......
2011-09-12 17:22:14
to kas buvo niekur nepadesi ,sitaip gali numoti ranka tas kas invalidu netapo ,o yra zmogus kuris kurcias liko visam gyvenimui ,ne bereikalo liaudis sako ,, lazda turi du galus ,,
LT Lithuaniakatė
2011-09-12 21:18:56
Gėda pajūriui.Purviasklaida.Nesinori šito laikraščio pirkt, prenumeruot ir skaityt.
Nemažiau turėtų būti gėda Puškoriui ir Žiliuvienei,šitaip apdergt kaimynus, ir dar giriasi trijų dešimtmečių gėlynais, atrodo, lyg dizaineriai projektavo, medeliai kelių tūkstančių verti, eilinis lietuviškas prasto skonio daržas,o nepažįstant Šakalienės, atrodytų, jog ji mėsos biznį turi, kiaules kas savaitę skerdžia, Puškoriui po nosim kvepina ir turgui sėdi, deja, ne, paprasta pensininkė, gyvenanti viena,ko gero ir tos kiaulienos seniai nebevalgo.Ar tik ne patys tą smarvę keliat,gerbiamieji,o paskui ieškot atpirkimo ožio.
LT Lithuaniakatė
2011-09-12 21:22:22
Gėda pajūriui.Purviasklaida.Nesinori šito laikraščio pirkt, prenumeruot ir skaityt.
Nemažiau turėtų būti gėda Puškoriui ir Žiliuvienei,šitaip apdergt kaimynus, ir dar giriasi trijų dešimtmečių gėlynais, atrodo, lyg dizaineriai projektavo, medeliai kelių tūkstančių verti, eilinis lietuviškas prasto skonio daržas,o nepažįstant Šakalienės, atrodytų, jog ji mėsos biznį turi, kiaules kas savaitę skerdžia, Puškoriui po nosim kvepina ir turgui sėdi, deja, ne, paprasta pensininkė, gyvenanti viena,ko gero ir tos kiaulienos seniai nebevalgo.Ar tik ne patys tą smarvę keliat,gerbiamieji,o paskui ieškot atpirkimo ožio.
LT Lithuaniavardenis pavardenis
2011-09-13 09:02:54
Dėl straipsnio - tai jau tikrai ne viskas aišku. Kodėl žurnalistė nepakalbino kitų kaimynų, kodėl po nuotrauka neparašyta, kad nuotraukoje matome viso labo tik vienus kaimynus - sugyventinius Puškorių ir Žiliuvienę. Ar tik jiems vieniems blogai, ar jie atstovauja visą daugiabutį? Dėl mušimo. Ne tiesa ir tai, kad tarybiniais laikais mokytojas galėjo vaikų nemokyti - o tik mušti. Ar taip nieko ir neišmokė iš savo dalyko? Juoda neteisybė, kad tarybiniais metais tėvai negalėjo pasiskųsti mokyklos direktoriui, švietimo skyriaus vedėjui, toms pačioms redakcijoms, galų gale pačią Maskvą mylintys tėvai būtų pasiekę. Kodėl pilstote į tuščio į kiaurą ir neparašote, ką padarė jus mylintys tėvai, į kokias institucijas kreipėsi? Vadinasi, liūdnos jūsų mokyklinės dienos: mokytoja mušė, tėvams nerūpėjote. Ir dabar, kai aprašote mokytoją mušeiką,aprašykite ir abejingus savo gimdytojus: kad nebuvo artimo ryšio su jais, kad nedrįsote jiems pasiskųsti, kad nematė mokytojos sumuštų savo vaikų arba visiškai nekreipė į tai dėmesio. Nerūpėjote tėvams, nesidomėjo jumis, nesikalbėjote, ką išmokote per Šakalienės dalyką, ką veikėte per pamoką, kaip šiandien jus mušė, ką uždavė namų darbams? Papriekaištaukite už nemeilę ir savo tėvams. Vis dėlto taip teisiant konkrečią pedagogę, reikėtų pasirašyti ir savo vardą, pavardę bei kuriais metais mokėtės pas šią mokytoją. Nes jei patys (ios) esate be nuodėmės, kad net leidžiate sau analizuoti asmeninį p.Šakalienės gyvenimą bei jos savų vaikų auklėjimą, tai labai neetiška likti anonimu. Labai neetiška, čia jau kaip vienas iš kaltintojų anonimų rašė: "lazda turi du galus". Vadinasi, ir jus kažkas kažkada viešai apšmeiš, purvais drabstys. Ir bus nesvarbu, ar tai tiesa, ar pusė jos, ar melas. Ar jūs įsitikinę(usios), kad jokių klaidų gyvenime ir darbe nedarote, esate skaidrūs it krištolai ir prie jūsų nė joks šapelis niekad neprikibs. Būkite pilietiški. jau vien dabar rašydami komentarus, suklydote, nepasirašydami. Ji konkreti - o jūs kas? Viso labo tik šunys, puolantys iš pasalų. Ištaisykite savo klaidą, nebijokite išlįsti į dienos šviesą, o priešingu atveju, ir jus pačius kažkas apdrabstys dar didesniais purvais.
LT Lithuania......
2011-09-13 09:33:36
is kur jus istrauket kad nesiskunde
LT Lithuaniateisybė
2011-09-13 12:17:33
Pritariu Vardeniui Pavardeniui. Apšmeižė niekuo dietą moteriškę. Visiems turėtų būti gėda.
LT LithuaniaIrgi teisybė
2011-09-13 12:42:09
Kaip išsirutuliojo diskusija! Nuo katinų p prie mokinių mušimo ir tarybinių laikų kritikos. Gimiau, augau, mokiausi, studijavau, darbinę karjerą pradėjau tarybiniais laikais. Sakyčiau priešingai, tada labiau buvo vertinamas žmogus, jo gyvybė. Ir kad per pamoką buvo sutrupinami galvos kaulai, nuplėšiamos ausys........ Labai gaila, neberašė, kaip toliau vyko veiksmas po galvos kaulų sutrupinimo ir ausų nuplėšymo: mokiniai savom kojom išėjo namo?! Šiaip turėjo atvažiuoti greitoji, nuvežus sužeistąjį į ligoninę - prisistatydavo milicija. Būtų buvus iškelta baudžiamoji byla ir kalėjimo būtų neišvengusi tokia mokytoja. Nebent ji kokio Brežnevo, ar jau bent Sniečkaus giminaitė buvo. Mušė, skundėsi tėvai. O kiek tų teismų buvo? Vėjai kažkokie. Iš tikro, tik tada patikėsiu, kaip pageidauja prieš mane rašiusysis, kai nukentėjusieji išlys į dienos šviesą. O šiaip tai vėjai tauškalai. Negražu taip rašinėti.
LT Lithuania......
2011-09-13 14:45:56
atsimenu ta sviesiaplauki berniuka rudom akim kartu i mokykla vaziuodavom vienu autobusu ,mazutis toks smulkutis ,pavardes nezinau ,as uz ji gal 1 o 2 metais vyresne ,ir teismai buvo ir bausmes ,vaikas liko kurcias ,o gal tada kur nors tevai nupirkti turejo hohliarini implanta kad vaikas girdetu ,o gal tevai galejo is mokytojos prisiteisti koki milijona ,esu maciusi ta berniuka ,jau dabar suauges zmogus ,pijokelis ,kazkada parduotuvej maciau ,invalidas ,supratau kad moka stebeti zmogu kai kalba ,nors negirdi bet ka kiti sako supranta ,koks jis butu uzauges jei butu sitaip nenutike vienas dievas tezino ,o visdelto skaudu girdeti kad tokia skriauda vaikui mazam pavadinama tauskalais ,jei noresit susizinosit kiek tevu parasu buvo surinkta kad si ,, mokytoja ,,butu ismesta is darbo ,o buvo ismesta ,todel kad laikmetis pasikeite ir pagaliau zmones galejo laisvai pareiksti savo nuomone ,ir bereikalo jus pykstat ant manes ,as teisybe sakau
LT LithuaniaBuvusi mokinė
2011-09-13 14:56:40
Seku visus komentarus, pasirodančius apie mokytoja Šakalienę. Ji buvo mano mokytoja. Nebuvo per 4 ketverius metus klasėje tokio atvejo, kad mokytoja būtų fiziškai sužalojusi mokinį. Nesu girdėjusi aplamai tokio atvejo, o jei toks būtų buvęs, tikrai žinočiau - Darbėnai mažas miestelis. 8 komentarai apie tai, kad mokytoja žiauriai fiziškai mušė mokinius. Deja, nenusiminkite Mokytoja, netikėkite kolegos skaitytojai, kas rašoma, Paanalizavau, juos visus parašė vienas žmogus pasivadinęs.....,Visų pirmiausia daugtaški, reikėjo parašyti, ką konkrečiai Jums padarė Mokytoja, už ką Jūs jos iš tikrųjų taip nekenčiate ir klaidinate kitus skaitytojus. Pažiūrėkime, daugtaškis 12 dieną rašo: 15 val. 55 min, jau visai kaip kitas nukentėjusysis 16 val. 06 min., dar kaip kitas 16 val. 11 min. Ar taip gražu? Iš pradžių, kad mokinius tik mušė, paskui, kad jau ir kaulus trupino, paskui, kad ir savus vaikus. Perskaičiau visus jo parašymus, ir nebesupratau, ar Šakalienė buvo jo mokytoja ir trupino jam kaulus, ar jis mokėsi gretimoje klasėje, kurios mokytoja užleisdavo muziką, kad nesigirdėtų kankinamų vaikų klyksmom nes viename laiške rašo vienaip, už kelių minučių suvaidinęs kitą asmenį, kitame - jau kitaip. Ar gražu taip elgtis? O dar vaizduojate laisvą, drąsų pilietį. O štai kaip išvertinėjate kailį ir nesąmones pliauškiate. Paties svarrbiausio neišmokė visi jus mokę mokytojai - pilietiškumo.
LT Lithuania......
2011-09-13 15:07:23
tarp kitko si zmogu miestelyje visi gerai turetu pazinoti ,ji kurliu vadina visi zmones ,ir cia ne manes reik klausti ,, ar grazu taip elgtis ,, jus tos mokytojos paklauskit ,kol paties neslegia kokios bedos visi po senovei linke nutileti teisybe ,vienas saukia kam kelti praeiti nes tai seniai buvo ,kitas net neisivaizduoja kad taip buti galejo ,as ir esu laisvas pilietis ir sakau tai ka zinau ,o jus saipotes is zmogaus tragedijos
LT Lithuaniavardenis pavardenis
2011-09-13 15:27:03
Tai, ar visus mokinius mokytoja mušė, ar šį vieną, kuris nuo mušimo patapo kurliu? O jei nežinote, "čia ne manęs reikėtų klausti", tai kam taip užtikrintai teigiate. Ir nė koks Jūs ne laisvas, priešingai - didelis dvasios ubagas, jei mesdamas tokius kaltinimus,pasikartosiu, puolate iš pasalų. Laisvas žmogus turi vardą ir pavardę bei adresą ir drąsiai laisvai pasako bei gina savo tiesą (tuo labiau kalbėdamas apie seną praeitį). Tik bailiai anonimai rašinėja skundus, kuria būtas nebūtas istorijas. Jūs toli gražu ne laisvas,Jūs - bailys, intrigantas. Prisistatote laisvos Lietuvos laisvu žmogumi, o taip vienas iš dviejų: 1. negerbiate savo gimtosios kalbos, 2. esate nemokša. Argi kultūringas lietuvis, rašydamas gimtąja kalba, daro tiek gramatinių klaidų? Ar Jūs pats labai mėgiamas kolektyvo, kaimynų?
LT Lithuania......
2011-09-13 17:28:38
taip megiama ,jeigu as neateisiu i bendruomenes susirinkima jis neivyks siandien ,todel kad didzioji dauguma net nemanys kad reikia kazka spresti ,reikia kazka daryti ,tvarkyti , kazka tiesiai sviesiai pasakyti , ,ir jus galite apie mane sneketi katik norit ,jus manes neytikinsite kad to nebuvo jeigu as tai matydavau savo akimis ,ziuriu kad jus norit kad ta moteri antra karta kasnors pasodintu ,du kart uz ta pati nieks nenuteis ,tik gyvenimas
LT Lithuania......
2011-09-13 17:36:55
sitokius zodzius apie save girdziu ne pirma karta ,nezinau kas mane tempia uz liezuvio ,gal tevai ismoke teisybe sakiti ,dziaugiuosi kai einu per savo kaima ,renovuoti pastatai, sutvarkyti zvyrkeliai ,o didziausia juoka sukelia seniuno skundai mano zmogui ,, na ir bjauri ta tavo boba kaip tu su ja gyveni ? ,, jeigu as per savo gyvenyma sugebesiu padaryti kazka gera zmonems tai ir bus gyvenimo tikslas pasiektas ,jeigu jus erzina mano klaidos daugiau jusu nebevarginsiu
LT LithuaniaVaiduoklis
2011-09-13 18:56:24
Siek tiek ir as prisijungsiu(tik keletu zodeliu):pritariu 'vardeniu pavardeniui','buvusiai mokinei' --jei tamsta '......',kiek suprantu,esate savo kaimo ar gyvenvietes bendruomenes aktyviste,ar net siela-juo labiau negrazu ir net nekrikscioniska tokius kaltinimus,tokias istorijas visiems pasakot paciai neprisistatant tikruoju vardu.Jeigu tikrai esate tikra,kad teisybe-jusu puseje,nesuprantu,-ko bijot?Na,o jei tokius dalykus teigiant bijoma atskleist savo tapatybe-matau tik dvi priezastis:arba visa tai-tikra ir negincijama kazkam skaudi teisybe,ir del to bijomasi visos tos teisybes paviesinimo pasekmiu savo atzvilgiu;arba visa tai yra niekingas smeiztas ir yra bijomasi,kad uz tai reiketu vienokiu ar kitokiu budu atsakyt.Trecio varianto nematau.Diskutuokim,pletkinkim apie beleka prisidenge slapyvardziais,taciau kai diskusijos issirutulioja iki tokio lygio,iki tokiu kaltinimu-bukime garbingi.
LT Lithuaniamokinys
2011-09-13 22:22:56
Tas "Kurlys" turbūt is Nausedu, atsimenu buvo tokie broliai dvyniai "nebyliai" , gal Šakalienė ir liežuvius jiems ištraukė.
LT Lithuaniamokinys
2011-09-13 23:11:43
Kiek žinau Šakalienė išėjo i pensiją, arba anot daugtaškio ją išmetė iš darbo pie 1980m., tada tikrai joks laikmetis nepasikeitė ir žmogeliai jokios nuomonės reikšti dar negalėjo, tai vargu ar buvo kokie tai tėvų parašai, labai keista, kad Šakalienės kolegos mokytojai neskaito laikraščio, ar laikraštis prastas, ar pinigų neturi nusipirkti, nes turėtų parašyti apie savo buvusią kolegę gerų ar kitokių atsiliepimų.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas