Pajūrio naujienos
Help
2024 Balandis
Pi18152229
An29162330
Tr3101724
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar verta uždrausti azartinių lošimų reklamą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Darius Petreikis nepasiduoda: tarybos narių neatsiprašys (61 komentarai)

DE GermanyJuozas Pelionis
2021-06-26 14:02:15
ELTAI. Visiškas situacijos nesupratimas- nematau jokio pavojaus demokratijai, nes vadinama naujoji dauguma turi pakankamai jėgų priimti savo sprendimus, kuriuos privalo įgyvendinti savivaldybės administracijos direktoriaus vadovaujama administracija. Meras yra tik vienas iš 25 tarybos narių ir jo vaidmuo perdaug sureikšminamas. Visada buvo perdaug sureikšminamas...
LT LithuaniaXXX
2021-06-26 14:16:24
Nebuvau girdejes, kad ant dokumento originalo butu dedami atsviesti parasai. Tai apgavyste, kitu klaidinimas. Ir tas, kuris tai pastebejo ir paviesino dar turi atsiprasyti?
LT LithuaniaLaiškas
2021-06-26 14:55:03
iš Pravieniškiu. Brangusis Juozuli sveikinu su praėjusiomis Joninėmis , tikiuosi ir tu mane. Jonai, mielasis mano Juozuli , tai ne antanai, kuriems prapylėme abiejus rinkimus, tad jonines galime švesti, ko nepasakysi apie antanines. Tegu jas svenčia kretingiškiai, o mums belieka švesti jonines, kai antaninės gilus gedulas. Gerai, brangusis Juozuli, kad šiemet antaniniu Kretingoje ir nebuvo.Juk per gedula nesilinksminama. Tikiuosi, kad taip bus ir ateityje. Pasilieku visas tavo gerb. Nuomelżys.
US United Statesbigcatwar
2021-06-26 15:34:53
Rimiui->„Dokumento klastojimas yra nusikalstama baudžiamoji veika.Jei turi faktu.kad dokai suklastoti. Darius i kaliuze, siandien maciau laisvej, reiskia dokumentai teiseti... Isvada...
Ar dokumentu klastojimas ir Dariaus kaltinimai atpirks atsiprasimas to paties Dariaus?-> ir LR istatymu pazeidima??? Zmogai jus toki marazma savidurnybej sukat, gint jus velniop nuo lovio.... Traktoristai ir dojarkos neturi vadovaut kolchozui...

Fools in wood....................
LT LithuaniaElta
2021-06-26 16:59:04
Gerbiamas, Juozai Pelioni, Jūs jau senokai buvote meru, tai natūralu, kad, galimai, galėjote pamiršti mero priedermes, teises ir pareigas. Tai jaučiu pilietinę pareigą Jus patikslinti. Pagal Vietos savivaldos įstatymą, meras planuoja Savivaldybės tarybos darbą, rūpinasi, kad savivaldybei būtų tinkamai atstovaujama regiono plėtros tarybos kolegijoje ir šios kolegijos priimti sprendimai būtų tinkamai įgyvendinami savivaldybėje. Tad vertinant aplinkybes, kai rajono meras paduoda savo paties vadovaujamą tarybą teisman, kaip reikėtų traktuoti tarybos darbą. Kaip reikėtų traktuoti, kai vieno tarybos nario prašymas kreiptis į prokuratūrą yra tam tinkama priežastis, o kito, šiuo metu esančio daugumoje, nėra. Ar meras gali selektyviai taikyti tam tikras nuostatas, priimdamas tokius sprendimus? Pagal face control, ar juolab politinę ideologiją. Ar jūs čia nematote grėsmės gležnai demokratijai? Ir jei, pasak Jūsų, mero vaidmuo taip sureikšminamas, kodėl Lietuvos teismų institucijos turės gaišti laiką, aiškindamos Kretingos merui akivaizdžią tiesą. Nes šiuo metu, jis traktuoja, kad jis yra aukščiau visų kitų ir tarybos nariai nėra lygūs bei įgalūs priimti sprendimą, apsprendžiant politinio pasitikėjimo etatų skaičių. Ponas Juozai, ar Jūs neįžvelgiate mero ir jo politinių partnerių veiksmuose dvigubų standartų ir selektyvaus teisės aktų taikymo? Atsakymą galėtumėte pateikti objektyvų, neatskiestą antipatija konservatoriams. Ačiū.
LT LithuaniaTeismams
2021-06-26 18:53:57
Kretingoje yra ka veikti. Nuomelžinė publika buvo per tiek metu įpratusi Kretingoje daryti ka norėjo. Pravedė savo rangovu sporto centrui statyti,,konkursa”.Dėl jo neteisėtumo tampėsi po teismus kol rado priėjima iš kitos pusės, žemgrobiu byla ir kitos maxinacijos, kai valstybė ir jos žmonės jiems tik melžiama karvė. Tad meras eina teisingu keliu. Teisingumas turi triumfuoti.
DE GermanyJuozas Pelionis
2021-06-26 20:34:32
ELTAI. Jūs pateikėt daug gerų klausimų. Nors ir trumpai į juos atsakyti prireiks dalies nakties ir sekmadienio laiko. Pabandysiu. Fragmentais...ir stegsiuosi būti objektyvus.
Jūs teisingai pastebėjote, kad dažnai mano pasisakymuose jaučiama antipatija konservatoriams. Taip yra todėl, kad mano pažiūros artimos konservatyvizmui, bet dažnai konservatorių veiksmuose nematau to konservatyvizmo, kaip ir ne aš vienas Lietuvoje nematau socialdemokratų politikoje socialdemokratinės politikos. Tokia realybė... Dėl objektyvumo, galiu pasakyti, kad viešai palaikiau konservatorių projektą naikinti vienmandates rinkimų apylinkes ir tiesioginius merų rinkimus, nors tai žiauriai nepopuliaru. Atvirkščiai- dabartinę rinkimų sistemą pagal V. Leniną galima pavadinti "opiumu liaudžiai". Konservatorių tragedija yra tai, kad pas juos prisiglaudė nemažai žinomų veikėjų, kurie neatstovauja konservatoriškų vertybių, o partija pati neturi jėgų jų atsikratyti. Būčiau už tai, kad Lietuvoje 16- 20 metų valdytų Vokietijos pavyzdžiu konservatyvi partija, bet dabar turiu stengtis, kad TS- LKD gydytųsi arba ilgam nebeprieitų prie valdžios...
LT LithuaniaElta
2021-06-26 21:27:48
Jūsų požiūris veda į konstruktyvią diskusiją, kurios aš dažnai pasigendu Pajūrio naujienų komentatorių lūpose, nors gal tiksliau reikėtų įvardinti klaviatūrose. Pritarčiau ir išsakomai minčiai dėl pamatinės ideologinės krypties išlaikymo, tačiau žvelgiant į Lietuvos politinėje padangėje susiklosčiusią situaciją, ar Jūs manote, kad įmanoma sugrąžinti tikrąsias politinių pažiūrų kryptis. Nežinau, ar sutiksite, tačiau mano galva ir liberalizmas pas mus kitoks nei Vakarų Europoje, šiek tiek modifikuotas, šiek tiek atskiestas ir adaptuotas vietos rinkai.
Tęsiant politinių partijų mintį, tiesioginių mero rinkimų aktualijas, kaip Jūs vertinate visuomeninių komitetų reiškinius, kurie realiai atgyja tik rinkimų išvakarėse ir neišpažįsta jokių išgrynintų pažiūrų, kaip ir neprisiima jokios atsakomybės už savo veiksmus, ar žodinius pažadus. Nekalbant apie veiklų tęstinumą, ar tai nėra dar svaigesnis opiumas liaudžiai? Apskritai, kaip Jūs matote visuomeninio komiteto atstovo, mero, susikalbėjimą su centrine valdžia? Be asmeniškumų, tiesiog pagal ideologinę plotmę.
LT LithuaniaNuomone
2021-06-26 22:02:57
Elta, gal galte paaiškinti ir pateikti pavyzdžių, kokią atsakomybę neša partiniai tarybos nariai ar merai? Apie partines ideoligijas Kretingoje net kalbėti būtų gėda! Kai soc.demai su kobservais neišskiriami dešimtmečiais! Kretinga mažas rajonas, žmonės vieni kitus pažįsta, darosi atviresni, prabyla apie buvusias varkes. Persipynusios interesų pinklės atsako, kodėl teoriškai nesuderinamos partinės ideoligijos Kretingoje sėdi vienoje valtyje. Žinoma, kad net pačių partijų viduje santykiai tokie, kad pasiruošę vieni kitiems gerklę perkąsti. Todėl partijų idealizavimas visiškai neįtikina ir nėra joks sėkmės garantas.
LT LithuaniaJuozui
2021-06-26 22:35:20
Juozai su visa pagarba, bet si karta nesutiksiu su jusu nuomone. Nesutiksiu, kad meras tas pats kaip eilinis tarybos narys. Nesutiksiu,kad meras tas pats kas pvz R.Macius ar koks kitas. Meras renkamas tiesiogiai. Pagal sarasa pakliuve tikrai neturi nei tiek pareigų, nei atsakomybes pries zmones
DE GermanyJuozas Pelionis
2021-06-26 22:56:54
Konstitucinis teismas pabrėžė, kad meras- vienas iš tarybos narių. Sutinku , kad A.Kalnius nelygus R. Maciui, J. Mažeikai ar R. Puškoriui- visi jie skirtingi, bet, balsuojant dėl sprendimų, jų visų balsai yra lygūs ( išskyrus situacijas, kai balsai pasiskirsto po lygiai). Meras niekaip negali priversti ką nors balsuoti pagal savo norą. Ir negalima sakyti, kad kiti į tarybą yra "pakliuvę"- jie visi yra kažkieno išrinkti...Ir atsakomybės jie turėtų daugiau, jeigu žmonės jos daugiau reikalautų...
LT LithuaniaPravieniškiu
2021-06-26 23:38:36
klientai reguliuoja kaip reikia gyventi.
DE GermanyJuozas Pelionis
2021-06-26 23:41:01
ELTAI. Dėl pamatinės ideologinės krypties išlaikymo- visos partijos Lietuvoje serga šia liga, tame tarpe ir liberalai, kurių politika dažnai skiriasi nuo giminingų partijų Europoje. Beje, senoji Europa taip pat čia turi vis daugiau problemų, nes partijos, siekdamos patraukti daugiau rinkėjų, stengiasi būti vis labiau universalios, įtikti visiems, būti tolerantiškos viskam ir taip pat praranda savo ideologinį veidą... Su rinkimų komitetais prieš 25 metus susidūriau Skandinavijoje, kur tai vadinama vietinėmis partijomis. Manau, kad nuo jų pačių priklauso jų ateitis, bet tai yra gera beržinė rykštelė galinti priversti geriau dirbti vadinamas tradicines partijas. Visuomeninio komiteto atstovo mero santykiai su centrine valdžia turi būti pagrįsti įstatymais, kurie sako, kad merai prieš centrinę valdžią yra lygūs. Jeigu būtų kitaip, turėtume pripažinti, kad Lietuvos karalystėje (pagal v. Šekspyrą) kažkas nelabai gerai kvepia...
LT LithuaniaPats
2021-06-27 08:26:20
Juozas P. yra kalbėjęs apie partinius Kretingos tarybos uabus pinigams įsisavinti, tad politinės partijos tik priedanga tai padaryti.
LT LithuaniaSkaitytojas
2021-06-27 09:27:23
Lengvai jie pasako žodį atsiprašyti,bet jie ,o ypač tie du nepadarytų jokia kaina.Pas juos per didelė paniberija.
CA CanadaTiesa
2021-06-27 10:12:18
Sveiki ale politikai.Noriu atsakyti Eltai ir pelioniui. Apie ką jūs rašote teoriškai gal daug kas ir teisinga,bet šiuo atveju yra kitaip, yra Kretingos krašto ir mero Kalniaus noras užgrobti "sostą" valdiškais pinigais.Paaiškinsiu kas tai yra. Meras prisisamdė patarėjų, padėjėjų, direktorių, viešųjų ryšių specialistų ir pradėjo kompaniją kuri aukština tik merą ir jo komitetą kraštą, o kitus tarybos narius tik menkina.Visa tai finansuojama iš Kretingos mokesčių mokėtojų pinigų ir dar atlyginimai daug didesni nei buvo ankščiau.Esant tokiai situacijai,buvo aišku,kad tarybos nariai netoleruos tokių veiksmų.Na ir ką,tada meras visus į teismą, prokuratūras, stt, fntt ir t.t. kalnius pats siekia "susidoroti" su oponentais,o viešuose ryšiuose vaidinti nuskriaustajį. va ir visa politika gerbemieji.Tai tik vaidyba (tragikomedija) patikliems žmogučiams facebooke ir spaudoje.
LT LithuaniaXxx
2021-06-27 12:34:38
Israusim su saknim nuomelzio hebra tad laukit laisko is pravieniskiu
LT LithuaniaXxx
2021-06-27 12:36:13
Plet tie seni komunistai tiek isikibe i savo kede kad baisu, butu protingi diedai eotu anukais dziaugtis
LT Lithuaniay kap y
2021-06-27 13:13:52
Liko senbezdų paskutinis pasispardymas, pusantrų metelių tik . Galime pasimėgauti Kretingos žlugdymo eros pabaiga. Jiems yra paskutinioji ir jie tai supranta kaip niekada ankščiau. Neturi jokių variantų sužibėti.
LT LithuaniaTikra
2021-06-27 15:01:46
tiesa yra tai, kad dėl joomarkiniu nuomelžiniu kombinaciju su sporto centro statyba pusantro milijono lengvai iščiuožė iš kretingiškiu kišeniu. Ir ka? Ogi nieko. Toliau leidžiamos dūminės uždangos dėl kažkokiu partiju, kai viska valdo tik nuomelžis ir jo dydis. Nė vienas atvirai korupcinis projektas nebuvo ištirtas, nes už gerb. Nuomelžio maxinacijas balsavo ir opozicija po jos apdirbimo velniu malūne. Tad visi laikosi kartu.Svarbu, kad apie apie tai nesužinotu žmones.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas