Pajūrio naujienos
Help
2024 Kovas
Pi 4111825
An 5121926
Tr 6132027
Ke 7142128
Pe18152229
Še29162330
Se310172431
Komentarų topas

Stiklo taros konteineriai – ne vieta duženoms (17 komentarai)

LT LithuaniaKretingiskis
2019-08-06 11:03:11
Okai i siuksliu masinas suvercia konteinerius tada gal nesuduzta



LT LithuaniaVytautas
2019-08-06 12:41:01
Pritariu straipsnelio autoriui, kad iš tikrųjų egzistuoja tokia problema. Visi gyventojai moka rinkliavos mokestį taikomą šiukšlių išvežimui ir manau niekas negali priversti rūšiuoti tas atliekas. Rūšiavimas yra paslauga ir už ją turi būti mokama arba šiukšlės turėtų būti išvežamos nemokamai. Mokame ne mažus pinigus ir dar turime rūšiuoti, o direktorė gąsdina sankcijomis. Sudūžta stiklainis ar butelis ir neturi teisės įmesti į konteinerį. Aš tą ,,turtą" turiu kažkur sandėliuoti, kol sudaužysiu kitą stiklainį ir susikaupus atitinkamam kiekiui pats turėsiu vežti į Ankštakių aikštelę. Absurdas ir pasityčiojimas iš mokesčių mokėtojų.
LT LithuaniaOpa
2019-08-06 12:44:49
Vietoj verslininkų žiurkės lakstys
LT LithuaniaVytautas
2019-08-06 13:27:29
Dėl mokesčių taikymo už šiukšlių išvežimą. Kiekvienam namų valdos savininkui yra duotas šiukšlių konteineris ir jis ištuštinamas kas dvi savaites, bet mokestis imamas ne už konteinerį, o nuo žmonių skaičiaus namo savininko valdoje. Namų valdoje du gyventojai moka į metus apie 33,85 Eurus, o 6 gyventojai apie 200 Eurų už tokio pat konteinerio ištuštinimą. Teisingas mokestis būtų už konteinerio vienetą (kai kuriuose Lietuvos rajonuose tai taikoma). Dabar didesnė šeima yra diskriminuojama. Šiūkšliavežė sugaišta laiko ir eikvoja kuro tiek pat sustojusi prie dviejų žmonių valdos ar prie šešių. Komunalininkui gal būtų mažesnis pelnas, bet tai būtų teisinga gyventojų atžvilgiu.
Daugiabučiuose taip pat galėtų būti taikomas vieno konteinerio principas.
LT Lithuaniatikrai
2019-08-06 13:44:41
pritariu Vytautui, mokestis turėtų būti imamas nuo konteinerio, o ne nuo žmonių skaičiaus...., o kas liečia duženas, tikrai nesąmonė sudaužius vieną stiklainį, laukti ,kol suduš dar keli ir tada vežti pačiam į Ankštakius, o tai kam mokesčius mokame tada, jei po butelį patys vežiosime...
LT LithuaniaVo tep
2019-08-06 13:58:19
Tikrai namui turėtų skaičiuoti konteineriais, o ne žmonių skaičių apmokestinti
LT LithuaniaKretingos pilietis
2019-08-06 14:46:59
kai bus nuo konteinerio, tai vel bus pilnos pakeles siuksliu. mokestis tik nuo zmogaus. zmones siukslina ir mes mokame ne tik uz siukles, bet ir uz savartynu tvarkyma, o ten turi prisideti kiekvienas zmogus.
LT LithuaniaVytautas
2019-08-06 15:38:46
Kretingos piliečiui.,, Mokame už sąvartynų tvarkymą, o ten turi prisidėti kiekvienas žmogus". Pagal Kretingos piliečio nuomonę mokėdami nuo konteinerio skaičiaus gyventojų mokestis nebus įskaitomas, o nuo kiekvieno žmogaus- įskaitomas. Kur logika? ,,Jeigu mokėsime už konteinerį, tai pakelės vėl bus pilnos šiukšlių", o jei mokėsime nuo žmogaus, tai pakelėje šiukšlių nebus. Man asmeniškai visai neaiškios Kretingos piliečio mintys.
LT LithuaniaMarijus L.
2019-08-06 16:05:20
Pritariu "Kretingos pilietis", kad mokestis nuo žmogaus protingesnis. O logika tame, kad mūsų samoningumo lygis dar kažkur pažemėj. Nes dauguma stengsis, turėti kuo mažiau konteinerių, o netelpančias šiukšles veš prie daugiabučių arba į pamiškes. Samoningumo menkumą patvirtina ir čia išdėstyti sapaliojimai apie rūšiavimą.
NO NorwayTaip ir bus
2019-08-06 17:27:29
Sakys pas mane vienas konteineris ir nepridedu, o patyliukais su maximos maisiukais metys pakrumem
LT LithuaniaJau
2019-08-06 17:53:40
keleta metu uz siuksliu isvezima mokame, kaip sakoma, "nuo zmogaus". Taigi komunalinio ukio vadovybe zino, kiek kuri namu valda turi konteineriu.Todel ivesti mokesti "uz konteineri" butu labai logiskas ir teisingas sprendimas. Naudojaisi iki siol, tarkim, dviem konteineriais, tai ir toliau dviem naudokis. Nes jei namu valda(ivedus mokesti uz konteineri) sugalvotu, kad pakanka vietoje dvieju konteineriu vieno-butu aisku, kad dalimi siuksliu atsikratoma nelegaliai.Visi namu valdai priskirti konteineriai yra registruojami, todel teisingesniam atlieku surinkimo mokesciui truksta tik politines valios.
LT LithuaniaRožė
2019-08-06 18:10:29
Turiu pastebėjimą. Beveik visos atliekos- pakuotės, maiseliai, popierius eina i "plastiko" konteinerį, kurį ištuština kartą per mėnesį. O į mišrių atliekų konteinerį beveik nėra ką bemest, tai jį iškrato kas dvi savaites.. kur logika?
NO Norway :)
2019-08-06 23:56:57
sapale, ar tau atrodo, kad zmoniu skaicius nekinta, paimsi pernyjksciais lapais uzverstus duomenis ir bandysi pritaikyt mokesti? o jei issiregistravo ir susimazino konteineriu, ka tada pasakysi? ieskosi kur prisiregistravo, kad ten konteineri nuvezt papildoma? kiek zmoniu buhalterijoj reikes tokiom rokiruotem suziuret?

logiskas ir teisingas sprendimas matai jam... nulis pas tave logikos
LT Lithuania.
2019-08-07 22:26:10
Bendrųjų atliekų konteinerį tuštinu 3 kartus per metus. bet būna tik po trečdalį konteinerio.
LT Lithuaniakurmaitiškis
2019-08-08 15:31:17
Aš už konteinerio mokestį, o ne nuo asmens. Kodėl? Bandysiu paaiškint. Mano šeimoje 6 asmenys - prikraunu tik vieną konteinerį mišrių, nors turiu du. Labai retai būna, kad prikraučiau abu. Turiu ir geltoną konteinerį pakuotėms, kurį komūnalininkas išveža kartą per mėnesį.
Kaimyno šeimoje du asmenys - turi tokį pat mišrų atliekų konteinerį, kurį išveža taip pat, kaip ir maniškį.
Pasakykite mokantys skaičiuoti:
1- kiek kartų mano konteineris brangesnis?
2- Kodėl jis tiek kartų brangesnis?
Galiu ir dar vieną variantą pasiūlyti - skaičiuoti šiukšlių mokestį pagal pajamas- kas daugiau uždirba, tas daugiau ir šiukšlina - jo perkamoji galia stipresnė ar ne?
NO Norway :)
2019-08-08 23:26:33
bandysiu paaiskint rozinius akinius devintiems: jei zmones butu samoningi, tai teisingiausias butu sprendimas nuo kiekio moketi, socialiai teisingiausias nuo pajamu. kadangi esam glusai, ir jau antra diena pradejus skaiciuoti nuo kiekio visos pamiskes ir viesi konteineriai paskestu siusklese, taip nebus padaryta. nuo pajamu nebus skaiciuojama irgi, nes buhalterija supersudetinga ir paini pasidarytu ir neapsimoketu bandos buhalteriui tam dalykui samdyti. todel ir yra muzikiskas nuo galvos mokestis, nera kur sleptis ir tikslo siukslint kur nereikia. nu kai suaugsim i zmones gal ir nuo kiekio padarys...
LT LithuaniaVytautas
2019-08-09 11:22:17
Paskutinis komentaras matomai pagal save sprendžia.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas